دکتر لیزر پوست
نوشته شده توسط : فاطمه

نکاتی در مورد لیزر موهای زائد توسط دکتر لیزر پوست

دکتر لیزر پوست :ازحدود  يكماه قبل از لیزر موهای زائد نزد دکتر لیزر پوست ،برای از بین بردن موهای زائد از روش هایی که موها را از ريشه خارج مى كند مثل اپيلاسيون ، بند،موچين ، وكس و اپى ليدى اجتناب نماييد و فقط از شيو و يا كرم و پودرهاى موبر استفاده کنید و موها را به هیچ وجه از ریشه خارج نکنید.

 

دکتر لیزر پوست

 

توصیه می شود در طول دوره درمان ،به توصیه دکتر لیزر پوست آفتاب نگیرید و مراقبت های پوستی انجام دهید. چون ممکن است سبب شود در پوستهاى تيره، بجاى اینکه موها از بین بروند، فقط نازک شوند.بنابرایننگهداری پوست خیلی مهم می باشد.

 

 اگر به هرعلت مشکل پرمویی دارید حتما در کنار لیزر از درمانهاى طب سنتى و يا درمان دارويى که توسط دکتر لیزر پوست و یا دکترهای دیگر تجویز می شود استفاده کنید.

در خیلی از مطب ها دکتر لیزر پوست ، انجام ليزر را بدون استفاده از كرمهاى بى حسى انجام می دهد چرا که دستگاه كاملا بدون درد می باشد.به توصیه دکتر لیزر پوست بلافاصله بعد لیزر جمام کنید.

 ليزر به هيچ وجه در پوست سوختگى و قرمزى ایجاد نمی کند . در پوست های حساس پس از تمام شدن لیزر و شستشوی پوست  می توان از كرم  زينك اكسايد موجود در مطب دکتر لیزر پوست و به توصیه خود دکتر لیزر پوست استفاده کرد.

 

 

تاثیر مشکل هورمونی در تعداد جلسات لیزر با تجویز دکتر لیزر پوست

به گفته دکتر لیزر پوست ،در صورت نداشتن اختلالات هورمونی در عرض ٤-٦جلسه موهاى شما از بين می روند و فقط براى ناحيه بيكينى ٨-١٢جلسه درمان طول می کشد. اما در مورد کسانی که دارای اختلالات هورمونی هستند درمان ٨-١٢جلسه طول می کشد.

 پس از تمام شدن جلسات لیزر موهای زائد،بسته به اینکه اختلال هورمونی دارید یا نه شارژ در سال اول هر ٣- ٦ماه و سپس هر ٦- ١٢ماه يكبار و فقط در قسمتی از بدن که رویش وجود دارد انجام می شود.

 

پکیج لیزر کل بدن نزد دکتر لیزر پوست

 در صورتی که پکیج لیزر کل بدن را انتخاب کرده اید  در دو جلسه اول همه نواحى زده مى شود و از جلسات بعد، فاصله جلسات ليزر دست و پا با نظر دکتر لیزر پوست ،دو ماه يكبار و بيكينى هر ماه مى باشد.

 

داشتن انتظار واقع بینانه از نتیجه لیزر

دکتر لیزر پوست باید این نکته را به شما بگوید که انتظار شما از ليزر بايد واقعى باشد و ليزر موها را به طور کامل و دائمی حذف نمی کند  بلكه سبب كاهش دائمى موها می شود و جواب در افراد مختلف و حتى در سمت های  مختلف بدن يك فرد بسيار به هم فرق دارد ،در نتيجه با صبر و حوصله و اعتماد به روند درمان دکتر لیزر پوست خوب،درمان را با رعايت نكاتى كه توسط دکتر لیزر پوست به شما توصيه مى شود ادامه دهيد و مطمئن باشيد در پايان جلسات درمانى به نتيجه مطلوب خواهيد رسيد.

 

 

 كلمه تضمين و وعده و وعيدهايى كه خیلی از تبلیغ ها به کار می برند جنبه علمی نداشته  و فقط برای  جذب مشترى مى باشد بنابراین باید هوشیار باشید و قول تبلیغات دروغین را نخورید.و نزد یک دکتر لیزر پوست خوب بروید.چرا که یک دکتر لیزر پوست خوب تاثیر زیادی در روند دوره دومان دارد.

 

 

نکات مهم در لیزر موهای زائد بدن و صورت

 

 

آیا تمام افرادی که موهای زائد زیادی دارند، داوطلب مناسبی برای لیزر موهای زائد هستند؟

 

موهای زائد به دو دلیل هورمونی و غیرهورمونی به وجود می آیند که اگر موهای زائد دلیل هورمونی داشته باشد هیچ گونه لیزری و دکتر لیزر پوست، نمی تواند این موها را از بین ببرد و حتما باید درمان زمینه ای هم انجام شود.

 

اختلالات هورمونی یا ابتلا به تخمدان پلی کیستیک سبب می شود در قسمت هایی از بدن خانم ها که به طور طبیعی مو وجود ندارد، موهای ضخیم و تیره ایجاد شود. چنین افرادی ،باید ابتدا بیماری و سپس موهای زائد خود را تحت نظر دکتر لیزر پوست درمان کنند.

 

یعنی افرادی که مشکلشان هورمونی است، نمی توانند لیزر کنند؟

چرا  ولی این بیماران باید همزمان با لیزر، درمان دارویی برای رفع بیماری هورمونی خود را هم زیر نظر دکتر لیزر پوست انجام دهند. درمان دارویی از رشد موهای جدید پیشگیری می کند و لیزر هم همزمان، موهای ایجاد شده را از بین می برد. به گفته دکتر لیزر پوست، لیزر بدون دارو درمانی برای این بیماران، فقط صرف هزینه اضافی و بی فایده است.

 

 

پرمویی های غیرهورمونی با لیزر موهای زائد رفع می شود؟

این پرمویی (هایپر تریکوز) به لیزر خوب جواب می دهد. به گفته دکتر لیزر پوشت ،هرچه پوست فرد مبتلا به پرمویی غیرهورمونی، روشن تر و موهایش تیره تر و قطورتر باشد، احتمال بیشتری وجود دارد که موها به طور دائم قطع شود.

رنگ پوست هم معیار مهمی برای لیزردرمانی است؟

بله، از آنجایی که امکان سوختگی و آسیب های پوستی با لیزر موهای زائد در افرادی با پوست های تیره بیشتر است، دکتر لیزر پوست توصیه می کند افرادی که سولاریوم کرده اند، حمام آفتاب گرفته اند یا پوست های بسیار تیره ای دارند، از لیزر کردن موهای زائد خود به شدت پرهیز یا در مورد این کار با دکتر لیزر پوست مشورت کنند. لیزر کردن موهای زائد در این افراد و توسط اپراتورهای غیرمتخصص، چیزی جز سوختگی های شدید پوستی را برای آنها به دنبال نخواهد داشت؛ سوختگی هایی که ممکن است لک های پوستی ناشی از آنها گاهی تا آخر عمر هم همراهشان بماند.

 

منبع : http://drsodaei.com/%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1-%D9%84%DB%8C%D8%B2%D8%B1-%D9%BE%D9%88%D8%B3%D8%AA/

 





:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 آذر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: